Brev:
Hvornår skal han have rugbrød?
27. april 2009
Alder:
6 mdr.
Hvornår skal han have rugbrød?
Hej Helen
Min dejlige dreng er nu 6½md. Han er en stor dreng på 75cm og 10kg. Vi har ingen problemer med at få ham til at spise forskelligt. Han tar imod alt hvad vi byder ham.
Han får også flaske flere gange om dagen og om natten. Indtil nu har han fået grød med grønsager i eller kartoffelmos med grønsager, øllebrød til måltiderne og forskellige ting at gnave i, frugtmos el. a38 som mellemmåltid.
Men hvornår kan jeg give ham rugbrødsmadder skåret i små bidder? Jeg er bange for at han kløjes i maden hvis han får større stykker. Han har endnu ikke tænder så han tygger med gummerne.
Hilsen Tina